Zo zákulisia social media marketingu

Kontentino a jeho využitie v praxi

kontentino

Zo zákulisia social media marketingu

Sociálne siete už dávno nie sú iba nástrojom na komunikáciu medzi priateľmi a známymi. Dnes zastrešujú funkcie obrovských „billboardov“ s takmer neobmedzeným reklamným priestorom. Budúcnosť reklamy vidíme práve v sociálnych sieťach, ktorých vplyv na spoločnosť je čoraz intenzívnejší. Aj preto sme nadviazali spoluprácu s Bohumilom Pokšteflom, MSc. Chief Operations Officer Kontentino, ktorý študentov zasvätil do social media marketingu.

Kontentino

Bohumil Pokštefl študoval na Slovensku aj v zahraničí a po ukončení štúdia sa zamestnal v reklamnej agentúre TRIAD, kde sa stal súčasťou vtedy začínajúceho startupu Kontentino. Kontentino je nástroj pre agentúry vytvárajúce obsah na sociálne siete a rovnako aj pre ich klientov. Tento social media pomocník umožňuje prehľadné plánovanie a jednoduchú komunikáciu s klientom. Aktuálne sa Kontentino môže pochváliť klientmi z 20 krajín, medzi ktoré patrí aj slovenský Pixel Federation, belgický BBDO či stredoeurópske BMW.

Kontentino workshop

A čo nasledovalo?

Speaker objasnil študentom nielen to, čo je cieľom reklamy na sociálnych sieťach. Venoval sa aj tomu ako správne vytvárať obsah, ako cieliť reklamu, ktoré sociálne siete sú relevantné pre slovenský tr, ale i prečo je pre ich spravovanie Kontentino prínosné a potrebné. Povedali sme si aj niečo o vyhodnocovaní kampaní pomocou facebookových nástrojov, ktoré potrebujeme sledovať a naopak, na ktoré sa nemožno úplne spoľahnúť kvôli ich skresleným výsledkom.

Celý workshop sa niesol v príjemnej atmosfére. Študenti boli aktívne zapájaní do diskusie počas jej celého trvania. Každý mal možnosť vyjadriť svoj názor, podeliť sa o svoje skúsenosti a zároveň inšpirovať ďalších prítomných mladých kreatívcov. Účasť na workshopoch vidíme ako možnosť získať motiváciu a inšpiráciu nielen od odborníka, ale aj od účastníkov. Tí vďaka rozdielnemu uhlu pohľadu na vec prinášajú do takýchto aktivít ďalšiu pridanú hodnotu, ktorú nemožno vyčítať z učebníc.

Všetkým zanieteným aj menej zanieteným študentom tento spôsob rozširovania vedomostí odporúčame a veríme, že sa stretneme na mnohých ďalších eventoch, ktoré pre študentov Fakulty managementu UK organizuje Beánia Team.

 

Share this post